donderdag 12 juni 2014

Welkom




Welkom op mijn blog! 

Ik heb de naam Haak-gelukjes bedacht omdat voor mij 'haak momenten' geluksmomentjes zijn. Het is heerlijk ontspannend en kan gezellig op de bank bij het gezin of buiten in de tuin gedaan worden. Ook van alle mooie kleurtjes kan ik erg vrolijk worden. De projectjes die hieruit geboren worden vind ik dan ook 'haak-gelukjes'. Ik hoop dat jullie ook vrolijk worden van dingen die ik laat zien.
Nu genieten met een kopje koffie!

Liefs, Francis


1 opmerking:

  1. Hoi Francis, ik kom hier kijken n.a.v. jou reactie op mijn blog. Je hebt het haken ook helemaal ontdekt begrijp ik, leuk! Ik ga je volgen want ik ben natuurlijk heel benieuwd wat je allemaal gaat maken. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor het berichtje!

Groetjes,
Francis