dinsdag 21 februari 2017

Lizzy, Lucy en Luca de chihuahua's


Hallo allemaal,

De laatste tijd ben ik bezig geweest om zelf een haakpatroon te maken.
Ik heb onze lieve Chihuahua Lizzy als inspiratie genomen!


Het was een projectje van veel uithalen en weer opnieuw beginnen want ik was niet zomaar tevreden natuurlijk.


Zo is ze geworden..... is het geen schatje?
Natuurlijk moest er snel een broertje komen.


Zo kon ik meteen het patroon nog een keertje haken en verbeteren!


Ze heten Luca en Lucy de Chihuahua's en zitten samen in 1 patroon.

Op dit moment wordt het patroon nog getest maar je kunt me alvast een mail sturen,
 dan krijg je bericht zodra hij klaar is.
Het patroon telt 10 pagina's met foto's, wordt in PDF verzonden en kost € 2,50.

Fijne dag!





1 opmerking:

Heel erg bedankt voor het berichtje!

Groetjes,
Francis